پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیکوکاران در قزوین

کمیته امداد استان قزوین برای کمک به مددجویان به نیکوکاران و خیران تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تعداد زیادی از خیران و نیکوکاران علاقه زیادی برای انجام کار خیر و کمک به خانواده‌ها و به ویژه دانش آموزان نیازمند دارند، اما به دلیل مسائل ومشکلات اقتصادی توانایی رفع مشکل نیازمندان را ندارند این ایده مطرح شد که به حامیان و خیرانی که تمایل دارند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

فرهادی اضافه کرد: کمیته امداد با استفاده از ظرفیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، تسهیلات قرض الحسنه به نیکوکاران پرداخت می‌کند و مبلغ وام پرداختی، در حساب فرد نیکوکار باقی می‌ماند و به خانواده نیازمند مورد نظر نیکوکار و یا نیازمندی دیگر و براساس نیّت فرد نیکوکار پرداخت می‌شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر این امکان برای همه اقشار جامعه وجود دارد تا با دریافت تسهیلات قرض الحسنه به نام خود و پرداخت اقساط آن، مشکل و مانعی را از زندگی مددجویان برطرف کنند.

فرهادی تصریح کرد: تسهیلات پرداختی برای رفع نیاز‌هایی مانند مسکن، جهیزیه، تأمین گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، خرید لوازم خانگی هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: این تسهیلات با اقساط پنجاه ماهه به نیکوکاران پرداخت و به صورت کاملاً قرض الحسنه و بدون کارمزد دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.