افتتاح خانه جودو در همدان

خانه جودو همدان در مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون جودو، در مجموعه ورزشی تختی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: آرش میراسماعیلی , رئیس فدراسیون جودو دراین مراسم  که مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و فعالان ورزشی استان همدان حضور داشتند،اظهار داشت : استان همدان ورزشکاران مستعدی در رشته جودو دارد و با راه اندازی خانه جودو شاهد حضور پرشور علاقمندان این رشته ورزشی در عرصه رقابت ها خواهیم بود.

او افزود: استاندار و مدیران استان همدان، تعلق و توجه خاصی به رشته ورزشی جودو دارند که این موضوع کمکی دو چندان در پیشبرد برنامه های فدراسیون برای این استان محسوب می شود.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: مدیریت ارشد اجرایی استان همدان آمادگی و تمایل خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی داخلی و خارجی جودو اعلام کرد که با رفع محدودیت های کرونایی برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.

 میراسماعیلی اضافه کرد: امیدوارم با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و همراهی دیگر مسئولان به زودی شاهد ارتقا جایگاه ورزش جودو در استان همدان و موفقیت بیش از پیش جودکاران این استان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

او یادآور شد: امروز همه ما همچون قهرمانان بزرگ وظیفه ‌داریم به‌جایی که به ما هویت بخشیده خدمت و با اتحاد و همدلی، زمینه کسب موفقیت و افتخار برای میهن عزیزمان را فراهم کنیم.

بیش از ۲ هزار جودوکار در رده های سنی مختلف در استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.