کشف کالاهای احتکار شده در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با اجرای طرح برخورد با احتکار کنندگان کالای اساسی مورد نیاز مردم، ۱۱ انبار کالا‌های احتکار شده درجیرفت پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین سلامی، دادستان جیرفت گفت: کار شناسایی انبار‌های میلیاردی احتکار کالا در شهرستان جیرفت با هماهنگی‌های قاطع قضایی و با اقدام به موقع سازمان اطلاعات سپاه انجام شده است.

او انبار‌های کشف شده را شامل انبار‌های لوازم خانگی، مواد غذایی، مواد شوینده و کود شیمیایی ذکر کرد.

سلامی تصریح کرد: کار شناسایی عاملان این احتکار و احضار آن‌ها به مرجع قضایی نیز در دست انجام است.

او ارزش ریالی این کالا‌های احتکار شده را ۲۳۰میلیارد ریال ذکر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بااشاره به نظارت‌های هوشمندانه قضایی بر روند تامین و توزیع کالا‌های اساسی جامعه وشدت برخورد قضایی با عاملان تخلف، گفت: دادسرای شهرستان جیرفت نیز در راستای حفظ حقوق عامه و لزوم جلوگیری از تضییع حقوق عمومی رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

سلامی از همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و انتظامی به منظور شناسایی و برخورد با هرگونه تخلفات اقتصادی در شهرستان جیرفت قدردانی و اظهار داشت: نباید اجازه داد که افراد فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود، حقوق عمومی را خدشه دار کنند.

سلامی تاکید کرد: دستگاه قضایی در شهرستان جیرفت آماده همکاری همه جانبه و قانونی با مراجع مربوطه به منظور شناسایی و برخورد با جرایم حوزه اقتصادی و بازار است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار