لیگ فوتبال فرانسه؛

هفته چهاردهم لوشامپیونه با پیروزی برس و لوریان ادامه یافت

عصر امروز (یکشنبه) ۴ دیدار از هفته چهاردهم لیگ فوتبال فرانسه به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ فوتبال فرانسه عصر امروز ۴ دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد.

استراسبورگ ۲ - متز ۲

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و متز در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با  تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

بازیکنان استراسبورگ بازی را بهتر آغاز کردند و چندین موقعیت روی دروازه حریفشان ایجاد کردند، اما هیچ کدام راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۵ "برون" از روی نقطه پنالتی اولین گل را برای متز به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود متز به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ "سیماکان" روی پاس "لینارد" گل تساوی بخش را برای شاگردان "لاری" به ثمر رساند. دقیقه ۷۰ "انگوته" یک بار دیگر با گلزنی خود متز را پیش انداخت، اما در دقیقه ۷۸ "توماسون" کار را به تساوی کشید تا این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

استراسبورگ با این تساوی، ۱۱ امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. متز هم با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

برس ۲ - رنس یک

تیم‌های فوتبال برس و رنس در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود برس به پایان رسید.

دقیقه ۳۰ "فرانک هونورات" روی پاس "پراود" گل اول را برای برس به ثمر رساند. دقیقه ۶۵ "آربر زنلی" ۶ دقیقه پس از حضورش در زمین گل تساوی بخش را برای رنس زد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۷ "مونیه" گل دوم را برای برس به ثمر رساند تا ۳ امتیاز این دیدار به شاگردان "دال اوگلیو" تعلق بگیرد.

برس با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. رنس هم با ۱۰ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.

لوریان ۳ – نیم المپیک صفر

تیم‌های فوتبال لوریان و نیم المپیک در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود لوریان به پایان رسید.

بازیکنان نیم المپیک اگر چه در اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما این بازیکنان لوریان بودند که با ۳ گلی که به ثمر رساندند پیروز این بازی شدند.

"بوسگارد"، "هامل" و "ویسا" به ترتیب در دقایق ۲، ۲۹ و ۹۰ گل‌های شاگردان "پلیسیر" را به ثمر رساندند.

لوریان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در رده ۱۷ جدول لوشامپیونه قرار گرفت. نیم المپیک هم با ۱۱ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.

نانت یک - دیژون یک

تیم‌های فوتبال نانت و دیژون در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بازیکنان دیژون از ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند، اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۲۳ "مت سیون" از روی نقطه پنالتی اولین گل را برای نانت به ثمر رساند.

دقیقه ۵۴ "کوناته" گل تساوی بخش را برای دیژون به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک به پایان برسد.

دیژون پس از این نتیجه مساوی با ۹ امتیاز در قعر جدول لوشامپیونه قرار دارد. نانت هم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار