دبیر ماهشهری رتبه سوم معلم پژوهنده کشور را به خود اختصاص داد

مدیر آموزش و پرورش ماهشهر گفت: بهشته پرخیده دبیر تربیت بدنی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دانشوران این شهرستان توانست رتبه سوم کشوری معلم پژوهنده را به خود اختصاص دهد.

عبدالخالق درویشی مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بهشته پرخیده دبیر تربیت بدنی دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دانشوران با تحقیق  نقش کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در پیشرفت استعدادیابی و ایجاد انگیزه در فعالیت‌های تیمی دانش آموزان به مرحله کشوری طرح معلم پژوهنده راه یافت.

او با بیان اینکه در نهایت رتبه سوم معلم پژوهنده را در سطح کشور به دست آورد، افزود: ارج نهادن به تجربه‌های پژوهش و نوآوری‌های معلمان در کلاس و مدرسه و ایجاد انگیزه برای رشد و بالندگی، تقویت خودباوری در معلمان از اهداف اجرای این طرح است.

درویشی بیان داشت: از دیگر اهداف اجرای طرح معلم پژوهنده کمک به رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه آنان در حل مسائل آموزش و پرورش، فراهم ساختن زمینه‌های بهسازی و اثربخشی در فرآیند آموزش و پرورش و توسعه فرهنگ پژوهش در میان معلمان و مشارکت آنان در انجام پژوهش است.

مدیر آموزش و پرورش ماهشهر این موفقیت ارزشمند را به کلیه فرهنگیان بندر ماهشهر خصوصا همه معلمان پژوهنده تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.