لزوم احداث تقاطع غیرهمسطح و میدان در ورودی بخش جایزان

فرماندار امیدیه گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح و میدان در ورودی بخش جایزان این شهرستان نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن‌ دارد.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ورودی بخش جایزان از توابع این شهرستان، یکی از نقاط حادثه خیز و پرتردد محسوب می‌شود و سالیانه شاهد وقوع حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن‌ها هستیم.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، احداث تقاطع غیرهمسطح و میدان در ورودی این بخش با فاضل عبیات معاونت عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان در جلسه شورای فنی مطرح شد و موفق شدیم مصوبه این شورا را جهت اجرای پروژه مذکور اخذ کنیم.

رفیعی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه و تاثیر آن در کاهش تلفات با توجه به تلاقی ورودی جایزان از سمت امیدیه و لیکک با جاده چهار بانده رامهرمز-بهبهان اظهار داشت: با اصلاح هندسی این محور به صورت میدان شاهد رونق اقتصادی بخش جایزان خواهیم بود.

امیدیه شهرستانی با اهالی بختیاری و عرب زبان در استان خوزستان است و مرکز این شهرستان محسوب می‌شود. این منطقه دارای منابع و صنایع بسیاری از جمله نفت و گاز است و یکی از شهر‌های مهم تولید نفت در استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.