ناحیه غرب شهرکرد نیازمند ایجاد ارزش افزوده است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در ناحیه غرب باید کار بزرگی صورت پذیرد که منجر به ارزش افزوده شود که اراضی سولدره می‌تواند به یک مکان توریستی تفریحی تبدیل و سبب ایجاد ارزش افزوده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در نشست علنی شورا با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مجموعه مدیریت شهری در ناحیه غرب اظهارداشت: در سال گذشته هشت میلیارد تومان اعتبار بازآفرینی به ناحیه غرب سوق داده شد که تحولات عظیمی رخ داد.

او افزود: همچنین برای تکمیل امامزاده سیدسلطان سبزپوش کمک‌هایی انجام شد، اما به‌دلیل کمبود اعتبارات، اوقاف و امور خیریه برای تکمیل این پروژه اقدامی نکرده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: کمبود اعتبارات در شهرداری اجازه اجرای طرح‌های بیشتر را نمی‌دهد، اما در بازسازی مسیل‌ها، اجرای شبکه فاضلاب، احداث پارک‌ها و آسفالت معابر اقدامات خوبی انجام شده است و تبصره سه به ناحیه غرب اختصاص داده شد.

او ادامه داد: در ناحیه غرب باید کار بزرگی صورت پذیرد که منجر به ارزش افزوده شود که اراضی سولدره می‌تواند به یک مکان توریستی-تفریحی تبدیل و سبب ایجاد ارزش افزوده شود.

رئیسی با بیان اینکه با تبعیض مخالفیم، گفت: به دنبال اجرای عدالت در تمام مناطق هستیم و برای احداث پارک در ناحیه غرب به‌ویژه اشکفتک نیازمند زمین می‌باشیم که اگر زمین تامین شود شهرداری آمادگی احداث پارک را دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.