یکی از مهمترین و اساسی‌ترین فرآیند مدیریت، برنامه ریزی است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: یکی از مهمترین وظیفه مدیران مدارس در فرآیند مدیریت، برنامه ریزی است.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: داشتن برنامه دقیق در بالابردن سطح کیفی و ارتقای بهره وری علمی دانش آموزان و معلمان نقش بسیار موثری دارد و یکی از ضرورت‌های اساسی و مهمترین وظیفه مدیران مدارس در فرآیند مدیریت، برنامه ریزی است.

او با بیان اینکه ارزیابی مناطق و مدارس بر اساس حضور در بستر شاد صورت می‌گیرد، افزود: بر استفاده از برنامه شاد به عنوان محور اصلی آموزش و ارائه مطالب درسی و تربیتی از سوی دبیران و معلمان تاکید ‌می‌شود.

معتوکی با اشاره به اینکه اطلس آموزشی برای هر مدرسه تدوین شود، افزود: در هر مدرسه باید مشخص شود هر دانش آموزی از چه سیستمی برای آموزش استفاده می‌کند و در این اطلس آموزشی باید تعیین شود که چند درصد دانش آموزان از فضای مجازی، شبکه‌های تلویزیونی و یا درسنامه آموزشی استفاده می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: همکاری و تعامل خانواده‌ها در پیشبرد کیفی آموزش موثر است و در زمینه ارتباط معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان با ارائه ایده و ابتکار نوین، ارتباط موثرو مفیدی بین مدارس و خانواده برقرار شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.