احداث امتداد دیواره ساحلی شهر پلدختر در دستور کار قرار گیرد

فرماندار پلدختربا اشاره به اینکه ساخت دیواره ساحلی برای اطمینان و ایمن سازی شهر باید در دستور کار قرار گیرد گفت:پیگیر هستیم که از سازمان مدیریت رقمی تعیین شود تا ادامه ساخت دیواره ساحلی انجام گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رضائیان فرماندار پلدختر گفت: در طول سال‌های زیادی نظام جمهوری اسلامی زیرساخت‌ها را به سرانجامی رسانده بود که با سیل شش هزار و ۲۰۰ متر مکعبی زیرساخت‌ها تخریب شد که در یک بازه زمانی کوتاه قابل دسترسی نیست.

او افزود: دیوار ساحلی شهر پلدختر کامل انجام شده و پل‌ها در حال اقدام و انجام است، راهداری یک بضاعت مالی تعریف شده‌ای دارد بنده هفته‌ای دو بار از پل پران پرویز بازدید کرده و پیگیری می‌کنم تا عرشه پل به محل نصب منتقل شود.

فرماندار پلدختر با اشاره به اینکه پل‌ها و جاده‌های دسترسی روستا‌های بن لار و زیودار در حال انجام و جاده روستا‌های بن لار در حال آسفالت است عنوان کرد: بستر تخریب در سیلاب سال ۹۸ زیاد بوده دولت به طور جد پیگیر و مصمم است که جاده‌های دسترسی را بازسازی و تکمیل کند.

او بیان کرد: راهداری در جاده دسترسی پلدختر به خرم‌آباد به طور مرتب در حال فعالیت است، ولی به سبب تخریب زیاد در حد یک جاده روستایی است و جاده اصلی لحاظ نمی‌شود و ما به سختی جاده قدیم پلدختر به خرم‌آباد را نگهداری و معایب و مشکلات آن را برطرف می‌کنیم تا در ایاب و ذهاب مردم مشکلی ایجاد نشود.

رضائیان با اشاره به اینکه برای احداث دیواره ساحلی شهر پلدختر بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است و برای اطمینان و ایمن سازی امتداد دیواره ساحلی باید در دستور کار قرار بگیرد بیان کرد: استاندار برای ادامه دیواره ساحلی مکاتبات لازم را انجام داده و نماینده پلدختر و ما هم پیگیر هستیم که از سازمان مدیریت رقمی معین شود تا ادامه کار را انجام گیرد.

او گفت: پل ارتباطی روستا‌های محور گل گل بازسازی و مشکل خاصی برای تردد در این منطقه وجود ندارد البته راه ارتباطی روستا‌ها مشکل دارند که سعی می‌کنیم با چنگ و دندان تردد موقت را حفظ کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. مصمم هستیم در آینده‌ای قابل دسترسی و نزدیک پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم تا دغدغه مردم برطرف شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار