شیرکانی خبر داد؛

حمایت صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۹۹

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر از حمایت تحصیلی این صندوق از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر، درخصوص طرح حمایت تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی از رتبه‌های برتر کنکور سال ۹۹، اظهار کرد: این صندوق به منظور افزایش خدمات کوتاه مدت خود و با تأکید بر رفع دغدغه‌های تحصیلی خانوار‌های روستایی حمایت تحصیلی از فرزندان آن‌ها را در اولویت قرار داده و به همین منظور طرح بورسیه تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال جاری را اجرا می‌کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: مبنای اجرای این طرح نظرسنجی از خانواده‌های عضو صندوق بود که با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) صورت گرفت و مشخص کرد موضوع حمایت مالی از تحصیل فرزندان یکی از دغدغه‌های اصلی این عزیزان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


وی درخصوص چگونگی و شرایط بهره‌مندی از بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزود: مهمترین معیار استفاده از این طرح عضویت پدر، مادر و یا خود فرد در صندوق بیمه اجتماعی است.

شیرکانی در پاسخ به اینکه آیا این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت یا نه، نیز گفت: مشمولان این طرح طی دوران ۴ ساله تحصیل خود در مقطع کارشناسی در صورت تمدید عضویت والدین و یا خود دانشجو، می‌توانند در سال‌های آتی نیز از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
افرادی که حق بیمه روستایی را پرداخت می کنند محتاج نان شب هستند از پول این افراد به بهانه های مختلف هزینه نکنید چون من اینها را دیدم یک جفت کفش پلاستیکی ندارندبپوشند خدا را خوش نمیاد. بترسید از خدا
آخرین اخبار