برگزاری نشست کتاب خوانی «ترور پژوهش» در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

همزمان با هفته پژوهش نشست کتاب خوانی «ترور پژوهش» با معرفی ۴ کتاب با موضوع زندگی و سیره شهدای هسته‌ای کشور در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این جلسه گفت: در روز‌های اخیر یکی دیگر از بزرگان علمی کشور به واسطه جهاد علمی خود مورد کینه استکبار جهانی قرار گرفت و به مقام عظمای شهادت رسید که در واقع دشمن با شهادت ایشان پژوهش، تحقیق و علم آموزی را مورد هدف قرار داد.

او افزود: برنامه‌های هفته پژوهش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز به همین منظور با نام و یاد شهدای هسته‌ای کشور و به نام «ترور پژوهش» با معرفی و خوانش چهار کتاب از زندگی وسیره این شهدای بزرگوار آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید


در ادامه نشست کتاب خوانی «ترور پژوهش» کتاب «شلیک به دانش» تالیف محمد امین آبادی، از سوی زهره محمدی، مسئول روابط عمومی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس معرفی شد.

زهره محمدی، مسئول روابط عمومی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در معرفی کتاب «شلیک به دانش» گفت: ترور در دنیای اسلام چیز تازه‌ای نیست و از ابتدای اسلام و از شب لیله المبیت با سوء قصد به نبی مکرم اسلام و شهادت امامان معصوم با شمشیر یا زهر تا امروز با شهادت شهدای هسته‌ای کشور وجود داشته است و فقط شکل آن عوض شده است.

او افزود: ترور نشانه‌ای از ضعف دشمن در برابر قدرت و استحکام انقلاب است.

معرفی کتاب «شهید علم» از سوی حسین مروتی مولف کتاب در ادامه این نشست کتاب خوان انجام شد.

حسین مروتی نویسنده کتاب «شهید علم» در خصوص این کتاب گفت: «شهید علم» حاصل هشتاد مصاحبه با خانواده و دوستان و نزدیکان شهید مجید شهریاری از شهدای گرانقدر هسته‌ای کشور است.

او افزود: در این کتاب شخصیت جامع و کامل شهید شهریاری یکی از اعجوبه‌های ریاضی کشور و در عین حال شخصیتی فرهنگی و هنری و مذهبی روایت شده است.

معرفی کتاب «به وقت نوترون» تالیف گروه نویسندگان از سوی صادق میرصالحیان، مدیر انتشارات راه عشق نیز در ادامه این نشست کتاب خوان انجام شد.

میرصالحیان مدیر انتشارات راه عشق در معرفی این کتاب گفت: کتاب به وقت نوترون سرگذشت زندگی چهار تن از شهدای هسته‌ای کشور است که در بخش چهارم کتاب در قالب ۱۱۰ پرتو، پرتو‌هایی از زندگی و سیره شهید مسعود علیمحمدی روایت شده است.

معرفی کتاب «برخیز و اول تو بکش» تالیف رونن برگمن، از سوی هادی عبادی مترجم کتاب نیز در ادامه این نشست انجام شد.

هادی عبادی مترجم کتاب «برخیز و اول تو بکش» گفت: کتاب «برخیز و اول تو بکش» تاریخ ایجاد رژیم صهیونیستی بر مبنای ترور و کشتار است.

او افزود: این رژیم حاصل سازمان‌های مخفی، مسلح و جنایتکاری است که باعث به وجود آمدن رژیم صهیونیستی شدند و بعد از ایجاد رژیم، شاکله امنیتی آنرا تشکیل دادند.


انتهای پیام//ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.