بسته کمیته امداد:

خریداری ۱۶دستگاه بخاری برای مددجویان/سقف کارت به کارت افزایش یافت

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت : با همت خیران نیک اندیش ۱۶ دستگاه بخاری گازسوز برای خانوار‌های مددجو کرمانشاهی خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید مهدی حجازی، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت : یکی از سر فصل‌های خدمت این نهاد خریداری وسایل و اقلام ضروری زندگی برای خانوار‌های مددجو است.

او با بیان اینکه وسایل ضروری زندگی با مشارکت خیران نیک اندیش تامین و خریداری می‌شود،گفت : طی روز‌های گذشته خیران نیک اندیش ۱۶ دستگاه بخاری گازسوز به خانوار‌های مددجو فاقد وسیله گرمازا اهدا کردند.

او افزود: بیش از ۱۶ میلیون تومان از سوی خیران نیکوکار برای خریداری این وسایل گرمایشی اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با یادآوری اینکه بسیاری از خانوار‌های نیازمند در فصل سرما نیازمند کمک‌های خیران نیک اندیش برای تامین وسایل گرمایشی مجهز به سیستم ایمنی هستند، افزود: امیدواریم خیران بیش از پیش به یاری خانوار‌های نیازمند بشتابند.

افزایش سقف کارت به کارت روزانه صندوق امداد ولایت

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه با اشاره به افزایش سقف کارت به کارت روزانه این صندوق به ۱۰ میلیون تومان، گفت: همچنین سقف کارت به کارت از طریق اینترنت بانک نیز به شش میلیون تومان افزایش‌یافته است.

غلامعلی عسگری گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خدمات بانکداری اسلامی را به مشتریان عادی و نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌دهد.

عسگری با اشاره به برخی از خدمات و امکانات این صندوق ادامه داد: اصلی‌ترین خدمت این صندوق پرداخت وام‌های متنوع قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال، مسکن، محکومین و ودیعه مسکن است.

او با یادآوری اینکه هم‌اکنون صندوق امداد ولایت به شبکه شتاب بانکی متصل است و این قابلیت به سپرده‌گذاران این امکان را می‌دهد که با دریافت کارت‌بانکی از سوی صندوق در کلیه نقاط کشور و از طریق تمامی خودپرداز‌ها تراکنشات بانکی موردنیاز خود را انجام دهند، افزود: ارائه خدمات اینترنت بانک و همراه بانک، صدور دستگاه‌های کارت‌خوان pos برای مشتریان، عدم دریافت کارمزد و جریمه دیرکرد در پرداخت وام‌های کارگشایی و اخذ حداقل ضمانت برای کلیه وام‌ها از دیگر امتیازات این صندوق قرض‌الحسنه به شمار می‌رود.

غلامعلی عسگری به افزایش سقف کارت به کارت روزانه صندوق امداد ولایت به۱۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: سقف کارت به کارت از طریق اینترنت بانک نیز به شش میلیون تومان افزایش‌یافته است.

یک هزار و ۶۴۸ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه یک هزار و ۶۴۸ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ۶۰۱ میلیون تومان اعتبار ویژه برای تامین هزینه‌های دارویی و نگهداری به این بیماران مددجو طی نیمه نخست امسال اختصاص یافته است.

کیومرث رحمتی پور گفت: هم اکنون بیش از ۴۹ هزار مددجوی شهری در استان از خدمات بیمه پایه و مکمل بهره مند می‌شوند.

رحمتی پور با بیان اینکه بیمه پایه مددجویان شهری بیمه سلامت است، ادامه داد: از آنجایی که بیمه‌های پایه، کلیه هزینه‌های درمانی را پوشش نمی‌دهند به همین دلیل این نهاد بیمه‌های مکمل امداد را برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته است.

او با تاکید بر اینکه مددجویان ساکن در شهر‌های کمتر از ۲۰ هزار نفر، روستا‌ها و عشایر نیز تحت پوشش بیمه‌های روستایی قرار می‌گیرند، افزود: کمیته امداد به تمامی این مددجویان نیز بیمه مکمل امداد پرداخت می‌کند.

کیومرث رحمتی پور به حمایت ویژه این نهاد از بیماران صعب العلاج و خاص اشاره کرد و گفت: هم اکنون یک هزار و ۶۴۸ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: ۶۰۱ میلیون تومان اعتبار ویژه برای تامین هزینه‌های دارویی و نگهداری به این بیماران مددجو طی نیمه نخست امسال اختصاص یافته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.