۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۴ آذر)

انتشار اخبار مختلف از گوشی‌های سامسونگ، باعث قرارگیری پرچمدار آینده این شرکت در صدر فهرست گوشی‌های برتر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این هفته شاهد انتشار اطلاعات نسبتا زیادی از پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گوشی Galaxy S21+ بودیم که باعث شد این گوشی به پرطرفدارترین گوشی هفته تبدیل شود و جایگاه اول گوشی‌های برتر هفته را از آن خود کند. از این گوشی اطلاعات نسبتا کاملی در فضای مجازی منتشر شده است که این موضوع سبب شد افراد بسیار زیادی در انتظار عرضه آن در بازار باشند. دومین گوشی پرطرفدار حاضر در فهرست گوشی‌های برتر هفته، گوشی Oppo Reno5 Pro+ است که این گوشی نیز هنوز وارد بازار نشده و صرفا یک تیزر از آن در فضای مجازی منتشر شد که باعث شد این گوشی درست زیر پرچمدار آینده سامسونگ قرار گیرد.

سومین گوشی پرطرفدار این هفته گوشی Redmi Note 9 Pro 5G است که در هفته گذشته در جایگاه دوم قرار داشت و این هفته با یک رتبه سقوط همچنان در فهرست گوشی‌های پرطرفدار باقی مانده است. رتبه چهارم پرطرفدارهای این هفته به گوشی Poco M3 تعلق دارد که در هفته گذشته رتبه اول گوشی‌های برتر را از آن خود کرده بود.

پنجمین گوشی موجود در این فهرست نیز به گوشی معرفی نشده سامسونگ یعنی Galaxy A52 تعلق گرفته است که در هفته گذشته شاهد انتشار اطلاعات خاصی ا زآن در فضای مجازی بودیم. ششمین جایگاه نیز به عضو دیگری از خانواده پرچمداران آینده سامسونگ یعنی Galaxy S21 تعلق دارد و به واسطه شایعات در این رتبه قرار دارد.

در جایگاه هفتم پرچمدار شرکت اپل یعنی iPhone 12 Pro Max قرار گرفته است که تا پیش از این در رتبه سوم قرار داشت و تنزل این گوشی به رتبه هفتم نشان از تاثیر شایعات بر بازار گوشی‌های هوشمند دارد. جایگاه‌های هشتم، نهم و دهم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته نیز به ترتیب به گوشی‌های Xiaomi Redmi Note 9 Pro، Samsung Galaxy A51 و Xiaomi Mi 10T Pro 5G تعلق گرفته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار۱۰ گوشی پرطرفدار


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار