مطالبه گر نیستیم؛ نه رسانه‌ها، نه مردم

در خراسان جنوبی رسانه ها و مردم مطالبه گر نیستند و به حداقل ها راضی اند و باید روحیه مطالبه گری در استان افزایش یابد

حیدری مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: نماینده مردم در فضای مجازی باید مسائل روز و همچنین وضع و دیدگاه خود را بیان کند، اما تاکنون فعالیتشان در فضای مجازی خیلی خوب نبوده است.

او افزود : متاسفانه برخی مسائل مهم استان فراموش شده و پیگیری نشده و اگر نشست‌های رسانه‌ای باشد نماینده و دستگاه‌های اجرایی را ملزم به پیگیری می‌کند.

حیدری گفت : وعده‌ها و قول‌های نماینده باید به طور مستمر و در بازه‌های زمانی ۲ ماهه پیگیری شود و اگر به نتیجه نرسد نماینده اعلام کند که دلیل آن چه بوده است.

او افزود : نشست خبری با حضور تمامی رسانه ها ، باعث می شود نماینده موظف به ارائه گزارش کار شود و نمی شود همان مطلب  ۲ماه قبل را تکرار کند.


بیشتر بخوانید


مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی امروز ادامه داد: ضعف رسانه‌ها در مطالبه گری نیز یکی از دلایل برگزار نشدن نشست‌ها است و اگر انجام شود حرکت خوبی است که به نفع نماینده مردم و رسانه‌ها است.

حیدری گفت: متاسفانه در استان ما نیز مردم مطالبه گر نیستند و به حداقل‌ها راضی اند و حق و حقوق خود را نمی‌شناسند که اگر آگاه بودند قطعا مطالبه گری افزایش می‌یافت و تا زمانی که مردم نخواهند اتفاقی نمی‌افتد.

صدای نمایندگان خراسان جنوبی در بهارستان کم شنیده می شود

مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی امروز بیان کرد: بعضی مواقع احساس می‌شود نمایندگان ما در مجلس نیستند و صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود نه طرحی ارائه می‌کنند ونه برنامه‌ای دارند.

حیدری ادامه داد :ما خروجی کاری از مجمع نمایندگان ندیدیم درحالیکه انسجام و هماهنگی بیشتری را از نمایندگان انتظار داشتیم.

او گفت : در برخی دوره های مجلس شورای اسلامی برخی نمایندگان استان توانستند در تصویب قوانین منطقه‌ای یا ملی خوب وارد شدند و تاثیرگذار بودند و می خواهیم تا این دوره نیز نمایندگان حرکت قابل قبولی داشته باشند.

مدیر مسئول روزنامه خراسان جنوبی امروز افزود: مهمترین انتظار ما از نمایندگان در دوره ۴ ساله این است که شاخص‌های توسعه را در استان چه در منطقه و چه در سطح ملی بالا بیاورند، و نیاز است نماینده دراین حوزه‌ها قوی‌تر وارد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار