تذکر نماینده مجلس به وزیر بهداشت

علت افزایش ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی چیست؟

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: وزارت بهداشت بررسی کند، علت افزایش ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی چیست؟

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در تذکر شفایی در صحن علنی مجلس به دکتر نمکی، با ابراز تاسف از شیوع بالای کرونا در کشور گفت: در دنیا از هر ۱۰ هزار نفر ۲۴۰ نفر فوت می‌کنند، اما این آمار در ایران، ۵۰۰ نفر است.

او افزود: آمار مبتلایان درخراسان جنوبی و حوزه انتخابیه اینجانب هم بسیار بالاست و این استان وضعیت نامناسبی دارد و مبتلایان چند برابر متوسط کشوری است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس از وزیر بهداشت و درمان خواست تیمی را مشخص کند تا بصورت خاص درخصوص مسائل استان بررسی و علل این وضعیت را مشخص کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها هم مشکل داریم، خواستار بهره گیری از ظرفیت طب سنتی و تجربه کشور‌هایی مثل چین برای مقابله با کرونا شد.

همچنین مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز به همراه چند نماینده دیگر به وزیر نیرو درباره لزوم توجه به کارگیری افراد شایسته بومی در گزینش نیرو‌های موردنیاز به خصوص در مناطق محروم تذکر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار