ظاهر رسمی گوشی Oppo A51s مشخص شد

اطلاعات ظاهری مربوط به گوشی Oppo A51s به واسطه رندر منتشر شده از این گوشی فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی اوپو A15 در ماه اکتبر عرضه شد و شرکت اوپو در حال آماده سازی نسخه جدیدتر این گوشی با نام A15s و عرضه آن در بازار هند است. تاکنون درباره بخش جلویی این گوشی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده بود و کاربران نیز خبر از شیوه طراحی این گوشی نداشتند. اما به تازگی رندری از دو بخش جلویی و پشتی این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که بخش عمده‌ای از اطلاعات ظاهری این گوشی را فاش می‌کند.

براساس آنچه که در رندر منتشر شده از این گوشی مشاهده می‌شود، دوربین این گوشی به صورت سه گانه تعریف شده است که به کمک یک محفظه مربعی شکل از بدنه گوشی جدا شده است. در پشت این گوشی سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد و خبری از سنسور اثر انگشت روی دکمه خاموش و روشن گوشی نیست.

گوشی Oppo A51s

برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی Oppo A51s

بر اساس اطلاعات موجود از گوشی Oppo A51s، این گوشی از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی استفاده خواهد کرد که کیفیت HD+ دارد و حافظه رام استفاده شده در این گوشی ۴ گیگابایت خواهد بود؛ گفتنی است که حافظه داخلی این گوشی نیز ۶۴ گیگابایت است. طراحی این گوشی تقریبا همان طراحی استفاده شده در گوشی A51 است و صفحه نمایش موجود در این گوشی نیز از یک بریدگی که دوربین جلو این گوشی در آن قرار دارد استفاده می‌کند.

از مهم‌ترین پیشرفت‌های گوشی A51s نسبت به A51 باید به پیشرفت میزان حافظه داخلی و حافظه رام این دستگاه اشاره کرد؛ چرا که گوشی A51 از حافظه رام ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی استفاده می‌کرد. بر اساس شایعات لنز استفاده شده در گوشی A51s دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی است و در این گوشی از یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک بنز ۲ مگاپیکسلی عمق سنج استفاده شده است. هنوز تاریخ عرضه دقیق این گوشی در بازار هند اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت اوپو منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار