اجرای طرح امین در مدارس هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: طرح امین اکنون در ۲۴ مدرسه استان هرمزگان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و آشنایی دانش آموزان با مبانی انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف اجرای طرح امین در مدارس استان است.

همتی با اشاره به اینکه طرح امین اکنون در ۲۴ مدرسه استان هرمزگان در حال اجرا است، افزود: این طرح به منظور بالابردن سطح معرفتی و آشنایی بیشتر دانش آموزان با معارف اسلامی در مدارس هرمزگان گسترش خواهد یافت.

او گفت:آموزش دهندگان این طرح باید با دقت و حساسیت گزینش شوند تا بتوانند توانمندی و آگاهی دانش آموزان در سطوح مختلف را تقویت و در تحکیم باور‌های اعتقادی دانش آموزان که در آینده به عنوان سرمایه عظیم انسانی کشور محسوب می‌شوند، اثرگذار باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به دسترسی نداشتن دانش آموزان به اینترنت و یا سطح ضعیف دسترسی به شبکه‌های ارتباطی در برخی مناطق استان، افزود: برای پیشگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، پیشنهاد برگزاری کلاس حضوری در مناطق زرد برای مدارسی که کمتر از ۱۰ دانش آموز دارند، ارائه و مقرر شد که این پیشنهاد در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورد بررسی قرار بگیرد.

همتی گفت: در صورت تصویب این پیشنهاد در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست و حضور آن‌ها اختیاری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار