اولین تصویر از Galaxy A72 5G فاش شد

منابع خبری معتقدند گوشی میان رده جدید سامسونگ با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید گوشی Galaxy A52 تنها مدل سری A شرکت سامسونگ نیست که در مرحله بروزرسانی برای سال ۲۰۲۱ قرار دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی‌ ای ۷۲ با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم فاش شده که نظر بسیاری از کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

اگر این تصاویر صحت داشته باشد، شرکت سامسونگ زبان طراحی گوشی‌های Galaxy A52 را نیز بر روی مدل‌های Galaxy A72 5G پیاده کرده و در نظر دارد آن‌ها را با ظاهری متفاوت به کاربران ارائه دهد. این یعنی مدل جدید گوشی مذکور با برآمدگی در طراحی دوربین‌های اصلی، بدنه پلاستیکی و دوربین سلفی کوچک نقطه‌ای برخوردار خواهد شد.

خریداران این تلفن همراه نیز از ورودی هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره‌مند می‌شوند. انتظار می‌رود گوشی Galaxy A72 5G مشخصات فنی شبیه به نمونه Galaxy A52 جدید داشته باشد. به نظر می‌رسد مدل A72 5G صفحه نمایشی بزرگتر به ‌اندازه ۶.۷ اینچ را به خریداران خود ارائه دهد و تراشه پردازنده‌ای میان رده از مدل‌های Snapdragon و یا Exynos داشته باشد.

هدف سامسونگ از عرضه گوشی Galaxy A72 5g


بیشتر بخوانید


هدف سامسونگ از عرضه گوشی Galaxy A72 5g

به دنبال تصاویر فاش شده، رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این گوشی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و صفحه نمایش مجهز به حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد. گفتنی است؛ گوشی Samsung Galaxy A72 5G اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد و قیمت آن نزدیک به ۶۰۰ دلار خواهد بود.

شرکت سامسونگ در نظر دارد با ارائه این گوشی به رقابت با مدل‌هایی همچون LG Velvet، Pixel 5 و OnePlus 8T بپردازد. با وجود آن که قیمت و مشخصات گوشی Galaxy A72 5G نسبتا بهتر از LG Velvet به نظر می‌آید اما انتظار می‌رود این تلفن همراه هوشمند از مدل‌های Pixel 5 و OnePlus 8T عقب بماند و خریداران خود را به میزان لازم راضی نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار