اولین رندر رسمی منتشر شده از گوشی Galaxy S21

اولین رندر رسمی از بخش نمایشگر گوشی Galaxy S21 در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که ویدئو و تصاویر نسبتا کاملی از خانواده پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی خانواده Galaxy S21 در فضای مجازی منتشر شد که توسط منابعی غیر رسمی فاش شده بود. اما به تازگی اولین رندر رسمی از بخش جلویی گوشی S21 توسط منبعی بسیار معتبر و قابل استناد در فضای مجازی منتشر شده است. تصویر منتشر شده از بخش جلویی گوشی S21 استفاده شرکت سامسونگ از نمایشگر کاملا تخت را تایید و اعلام می‌کند سامسونگ باز هم قصد دارد از طراحی گوشی S10e که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد، استفاده کند.

رندر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد شرکت سامسونگ در گوشی S21 دوربین جلو را داخل پانچی قرار داده و نمایشگر آن هم در ابعاد ۶.۲ اینچی طراحی شده است. علاوه بر این انتظار می‌رود این طراحی در گوشی Galaxy S21 + نیز استفاده شود طراحی ظاهری بخش جلویی تمامی اعضای این خانواده مثل هم باشد.

گوشی Galaxy S21

اطلاعاتی از مدل‌های پلاس و اولترا گوشی S21

از دیگر موارد قابل پیش‌بینی درباره خانواده S21 باید به شباهت کلی قطعات استفاده شده در گوشی و وجود تفاوت در بخش‌هایی مانند ظرفیت باتری، میزان رم موجود در گوشی‌های سری S21 شرکت سامسونگ اشاره کرد. مدل S21+ شرکت سامسونگ نیز احتمالا از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد و بزرگ‌ترین عضو این خانواده گوشی S21 Ultra خواهد بود که از لبه‌های منحنی در بخش نمایشگر و ابعاد ۶.۸ اینچی استفاده می‌کند. هرچند هنوز اطلاعاتی درباره میزان حاشیه این گوشی‌ها منتشر نشده است.

در حال حاضر اطلاعات رسمی مربوط به بخش پشتی خانواده S21 در فضای مجازی منتشر نشده است، اما بر اساس تصاویر قبلی این خانواده، ظاهرا در مدل پایه آن از دوربین سه گانه و مدل پیشرفته از دوربین چهارگانه و سنسور Lidar استفاده خواهد شد. با این حال برای مشخص شدن ظاهر نهایی این گوشی باید تا زمان اعلام سامسونگ منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار