راه اندازی پویش سپاس در استان فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، گفت: همزمان با سراسر کشور پویش سپاس به منظور قدردانی از مجاهدت کادر درمانی به خصوص پرستاران در فارس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، با توجه به شرایط موجود و اهمیت فعالیت قشر پرستار و جهادگر حوزه درمان در شرایط کرونایی، برآن شدیم تا پدیده قدرشناسی از جامعه پرستاران و فرهنگ جهاد برای حفظ سلامت مردم را جدی بگیریم چرا که معتقدیم فرهنگ قدرشناسی می‌تواند به فرهنگ جهاد کمک کند.بیان کرد: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) پویش سپاس در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

او، تصریح کرد: اولویت پویش سپاس از مجاهدت کاردرمانی بخصوص پرستاران است که این پویش محدود به زمان خاص نیست زیرا این رویکرد در همه مناسبت‌ها و موقف ها مثل روز معلم و روز پدر روز مادر عملیاتی می شود.

مهرابی، ادامه داد: پویش سپاس راهی برای نهادینه کردن پدیده قدرشناسی در جامعه است که از تمامی چهره‌های شاخص مذهبی و هنری استان فارس درخواست می‌شود به منظور ترویج فرهنگ قدردانی به این پویش بپیوندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، افزود: با توجه به شرایط موجود و اهمیت فعالیت قشر پرستار و جهادگر حوزه درمان در شرایط کرونایی، بر آن شدیم تا پدیده قدرشناسی از جامعه پرستاران و فرهنگ جهاد برای حفظ سلامت مردم را جدی بگیریم چرا که معتقدیم فرهنگ قدرشناسی می‌تواند به فرهنگ جهاد کمک کند.

او، با بیان اینکه پویش سپاس از پرستاران در قالب فضای پیامکی و مجازی پیگیری می شود، اضافه کرد: از مردم می‌خواهیم اگر پرستارانی را می‌شناسند به هر شیوه که می‌توانند قدردانی کنند.

مهرابی، اظهار کرد: مردم می‌توانند با پیوستن به پویش سپاس، پیام‌های قدردانی خودشان را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ پیامک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، تاکید کرد: منظور از پویش سپاس تنها پرستاران بیمارستان‌ها نیست بلکه پرستاران خانگی و زنانی که در این حوزه بیشترین سهم را بر عهده دارند نیز مدنظر بوده است زیرا زن امروز ایرانی با دارا بودن روحیه پرستاری است که توانسته از عهده بیماری  کرونا برآید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار