کریمی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هلیلان با همراهی و همکاری مردم سطح شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فاطمه کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان هلیلان ، گزارشی از وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان ارائه کرد و گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در هلیلان با همراهی و همکاری مردم سطح شهرستان در حال اجرا است و جلسات قرارگاه عملیاتی این طرح نیز تا پایان طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی به صورت منظم برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: با مشارکت مردم فهیم و کسبه محترم ، از ابتدای محدودیت آذر ماه تا کنون ، شاهد کاهش موارد بستری و مبتلایان مثبت در این شهرستان هستیم که امیدواریم این همکاری تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه داشته باشد.

شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان هلیلان ، بر ضرورت انسجام همگانی در ادامه راه تاکید کرد.

او با اعلام اینکه ۵۱ درصد ابتلا به ویروس کرونا مربوط به دورهمی‌های خانوادگی است ، از مردم شهرستان خواست تا به منظور حفظ سلامت خود و خانواده ، دورهمی‌های خانوادگی شب یلدا را امسال برگزار نکنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.