تاثیر دورهمی‌های شب یلدا بر افزایش بیماری کرونا

بخشدار یزدان آباد به تاثیر دورهمی خانواده‌ها طی شب یلدا در افزایش مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از تبدیل وضعیت بخش از سفید به نارنجی باید از دورهمی‌ها و مراسم جمعی خودداری کنیم.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید میثم ترابی، بخشدار یزدان آباد در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی، سردی هوا، کوچ عشایر از ییلاق و مراسم عروسی می تواند بر انتشارکرونا وتغییر وضعیت در بخش یزدان آباد موثر باشد.

بخشدار و رئیس ستاد کرونا در ادامه با تاکید بر شناسایی ، بیماریابی و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا افزود: محله محور بودن ویژگی شاخص طرح شهید سلیمانی می باشد که برای کاهش شیوع ویروس کرونا آغاز شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح در بخش یزدان آباد گروه های نظارت براماکن عمومی، صنوف و نانوایی‌ها تشکیل شده است وشهرداران و دهیاران ملزم به همکاری در اجرای این طرح هستند.

ترابی ضمن تقدیر از مردم فرهیخته بخش یزدان آباد گفت: با رعایت دستور العمل های بهداشتی و همکاری جدی شهروندان هم اکنون بخش یزدان آباد در وضعیت سفیدقرار دارد، لذا انتظارمی رود همچون گذشته بطورجدی ومستمر دستور العمل های وزارت بهداشت را رعایت کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار