سقوط مرگبار کوهنورد کهنوجی

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از سقوط مرگبار یک کوهنورد از کوه‌های شاهین زا در شهرستان کهنوج ، خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد امیرخانی سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: امروز طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط کوهنورد ۶۰ ساله از ارتفاعات کوه‌های شاهین زا واقع در شهرستان کهنوج، بلافاصله تیم امدادونجات هلال احمر کهنوج به محل حادثه اعزام شد.

او با اشاره به اینکه این کوهنورد از ارتفاع ۲ هزار و ۴۰۰ متری سقوط کرده است، افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و جراحات شدید مصدوم و نبود امکان انتقال و جابه جایی کوهنورد، بلافاصله در ادامه عملیات تیم امدادونجات کوهستان کرمان، با بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

امیرخانی با اشاره به تلاش ۷ ساعته نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی، عنوان کرد: متاسفانه این کوهنورد بر اثر سقوط و جراحات وارده فوت می‌کند و جنازه او با بالگرد جمعیت هلال احمر به جیرفت منتقل شده است.

تیم کوهنوردی شوباد شهرستان کهنوج برای صعود به منطقه کوهستانی شاهین زا عزیمت کرده بودند که متاسفانه یکی از آنها بر اثر سقوط از ارتفاع فوت می کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
تسلیت به خانواده محترم حمیدی نیا
آخرین اخبار