علیپور: احساس می‌کنم پرسپولیس اولسان را شکست می دهد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل اولسان هیوندای توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی علیپور، عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخ‌ها پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و پرهواداری محسوب است. انتظارات از پرسپولیس بالا است. پرسپولیس از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا خوب حرکت کرده است. حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است.

او افزود: برخی مواقع چیز‌هایی مطرح می‌شود که واقعا خود ما با وجود حضور در باشگاه آن‌ها را نمی‌بینیم. نمی‌دانم این مسائل از کجا می‌آیند. توقع بچه‌های ما بسیار به اندازه و به جا است. آن‌ها در سطح بازیکن خوب و ایده آل تیم پرسپولیس انتظار دارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان کدام باشگاه مشکلات را سه ماه تحمل می کنند و اعتراض نمی کنند. فکر نمی‌کنم نمونه‌ای مانند پرسپولیس وجود داشته باشد. تیم خوبی داریم که بازیکنان و مربیان آن فهم و درک بالایی دارند.


بیشتر بخوانید


علیپور خاطرنشان کرد: این چند روزی که در قطر بودیم خیلی به بازیکنان تیم نزدیک‌تر شدم و این فضای صمیمیت و همدلی خیلی ایده آل است. بازیکنان با هم دوست و رفیق هستند و کادرفنی هم خیلی به تیم نزدیک است.

او ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند در این شرایط کرونایی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را خوشحال و کام تمام مردم ایران را شیرین کنند.   فکر می‌کنم این تیم استحقاق پیروزی را دارد. پرسپولیس می‌تواند مقابل اولسان برنده شود.

علیپور در پایان گفت: پیش بینی نتیجه و ریز شدن در جزییات بازی خیلی سخت است، اما احساس من این است تیم می‌برد و برنده از زمین بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار