معرفی دو اثر خراسان شمالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر

۲ اثر نمایشی «باران اگر بخواهد» و «دستور از بالا» از خراسان شمالی به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، بر اساس رأی هیئت داوران متشکل از «مجید حمزانلویی»، «محمد شاکری» و «عباس کریمی» ۲ اثر نمایشی «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور» به دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره ۱۴ اثر نمایشی به دبیرخانه رسید که پس از بازبینی آثار در نهایت ۶ اثر به مرحله نهایی راه یافت.


بیشتر بخوانید


این گزارش حاکی است، در جشنواره پانزدهم ۴ نمایش از اسفراین و ۲ نمایش از بجنورد در این دو شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداخت.
لازم به ذکر است، آثار نمایشی «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی «ساناز بیان» وکارگردانی «علی کاملی»، «میراث» به نویسندگی «محمود آزاد» و «علی فروغزاده» و کارگردانی «محمود آزاد»، «درد سر‌های مرد مرده» به کارگردانی «مخدره شفیعی» و «دستور از بالا» به کارگردانی «محمد یحیی آبادی» و «مهدی بختور»، «باران اگر بخواهد» به کارگردانی «احسان کمالی» و «نوه بچه شوفر» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار» از ۲۶ تا ۲۸ آذر در مجتمع‌های فرهنگی و هنری نسیم اسفراین و گلشن بجنورد به روی صحنه رفتند.

گفتنی است؛ پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی بعد از ۳ روز رقابت آثار راه یافته به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.