نجات ۶ کوهنورد اصفهانی گرفتار در صفه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ۲ عملیات امداد و نجات در کوه صفه و نجات ۶ کوهنورد اصفهانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ، با اشاره گرفتار شدن ۴ کوهنورد گرفتار در منطقه شاهدژ کوه صفه، اظهارکرد: این حادثه ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه امروز (جمعه_۲۸ آذرماه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

او با بیان اینکه اکیپ امداد و نجات کوهستان و ارتفاع سازمان آتش نشانی ایستگاه شماره ۱۲ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند، گفت: این ۴ کوهنورد در منطقه قلعه شاهدژ گرفتار شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: برای نجات این افراد بیش از ۵ ساعت عملیات سخت در ارتفاعات و در شرایط نامناسب آب و هوایی و مه آلود انجام شد.

کاوه آهنگران اعلام کرد: بلافاصله پس از نجات هر ۴ فرد گرفتار شده حادثه اول، حادثه دوم در ساعت ۱۴ و ۳۰ امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

او با اشاره به اینکه در این حادثه نیز ۲ نوجوان ۱۵ ساله محبوس شده بودند، گفت: اکیپ امداد و نجات به سمت ایستگاه ۲ تله کابین اعزام و این دو نوجوان نیز نجات داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که در شرایط نامناسب آب و هوایی از مسیر سنگ فرش استفاده کنند و از کوهنوردی از مسیر‌های غیر مجاز خودداری کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.