طلایی پوشان پیروز دربی حساس اصفهان

تیم فوتبال بانوان سپاهان دربی نصف جهان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دربی دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با شروع هجومی از سوی سبزپوشان آغاز شد. شدت حملات به دروازه سپاهان به قدری زیاد بود که در دقیقه ۶ دروازه سپاهان با گل نگین زندی، بازیکن نوجوان و خطرناک سبزپوشان باز شد.

در حالی‌که ذوب‌آهن با انگیزه‌ای مضاعف به حملات خود ادامه می‌داد، سپاهان در تلاش برای جبران بود و در نهایت با خطای سبزپوشان درون محوطه جریمه، سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شد. این پنالتی در دقیقه۲۷ با ضربه شقایق روزبهان درون دروازه گاندو‌ها جای گرفت و طلسم گل نخوردن زهرا خواجوی شکسته شد.

حملات هر دو تیم برای عبور از خط دفاعی حریف ادامه داشت و در دقیقه ۳۱ ذوب‌آهن دوباره دروازه زهره کودایی که تا فصل قبل در ذوب‌آهن بازی می‌کرد گشوده شد.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت‌های زیادی در حملات خلق کردند و تعداد سوت‌های فراوانی که‌در این بازی زده شد حاکی از هیجان و سرعت بالای این بازی بود.

اگرچه ذوب‌آهن با کیفیت بیشتر بازی کرد و خالق موقعیت‌های بیشتری بود، اما این سپاهان بود که از فرصت‌های به دست آمده بهترین استفاده را کرد و در نیمه دوم، دو گل دیگر به ثمر رساند گل سوم سپاهان در وقت اضافه (دقیقه ۹۱) وارد دروازه خواجوی شد و خیال سپاهان از کسب ۳ امتیاز این بازی حساس آسوده شد.

از‌جذابیت های این بازی می‌توان به بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم و در عین حال سرعت و هیجان در هر دو نیمه اشاره کرد.

 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.