پلاک‌های دستکاری شده جریمه می‌شوند/ ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۰

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: خودرو‌های دارای پلاک مخدوش در سیستم شماره گذاری شناسایی شده و ۲۶۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ عزیزالله دستوار جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: شناسایی خودرو‌های دارای پلاک مخدوش در سیستم شماره گذاری و ۲۶۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او  با اشاره به ممنوعیت تردد از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد، افزود: از جریمه ۲۶۰ هزار تومانی، ۶۰ هزار تومان برای مخدوش کردن پلاک و ۲۰۰ هزار تومان هم برای تردد در ساعت ممنوعه است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد ادامه داد: مخدوش کردن پلاک جرم محسوب می‌شود به ویژه اینکه مجرمان برای ارتکاب جنایت و فرار از قانون به چنین اقدامی دست می‌زنند.

سرهنگ دستوار خاطرنشان کرد: از ابتدای اعمال محدودیت‌های تردد در استان تاکنون هزار و ۲۴۱ خودرو که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو خود کرده بودند، اعمال قانون شده اند.

بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تردد خودرو‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ لغایت ۴ صبح ممنوع بوده و مشمول جریمه منع تردد شبانه می‌شوند. منع تردد شبانه خودرو‌ها از دوشنبه اول دی ماه تا جمعه پنجم دی ماه به روال هفته‌های قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.