راه ۱۵ روستای صعب العبور آذربایجان شرقی بسته است

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: بارش برف روز گذشته در استان موجب ایجاد مشکل تردد و بسته شدن راه ۱۵ روستای صعب العبور و کوهستانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رسول زاده  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: روز جمعه در مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی بارش برف چشمگیری نداشتیم و مشکلات مهمی نیز از بابت تردد در محور‌های اصلی استان به وجود نیامد.

او افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) و شهرستان‌های تبریز، بستان آباد، مرند، ورزقان، اهر و کلیبر روز گذشته سفیدپوش شد اما در سایر شهرستان‌های استان شاهد بارش باران بودیم.

او گفت: با وجود بارش ۱۵ الی ۲۰ سانتی متری برف طی روز گذشته، مشکلی در تردد راه‌های استان به وجود نیامد و اکنون نیز تمامی راه‌ها و محور‌ها باز و قابل تردد هستند.

رسول زاده گفت: در مناطق کوهستانی نیز شاهد بارش برف با ارتفاع ۴۰ سانتی متری بودیم و همچنان با مشکل تردد در برخی راه‌های کوهستانی و روستایی صعب العبور مواجه هستیم و ماموران راهداری استان در تلاش برای بازگشایی این راه‌ها هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.