نظارت ویژه اصناف بر بازار اندیمشک به مناسبت شب یلدا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک گفت: نظارت ویژه اصناف به مناسبت شب یلدا بر بازار این شهرستان انجام شد.

سیدقدرت موسوی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گشت مشترک ویژه شب یلدا با همکاری اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برای نظارت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی صنف‌های قنادی، تنقلات، لوازم قنادی و شیرینی و میوه فروشی‌های شهر اندیمشک انجام گرفت.

او افزود: به تعدادی از اصناف متخلف تذکر شفاهی جهت درج قیمت بر روی اجناس و صدور فاکتور به مشتری‌ها داده شد و متخلف‌هایی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند شناسایی و تشکیل پرونده انجام شد و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال شدند.

موسوی ادامه داد: با واحد‌های صنفی که کالا‌های خود را به صورت اجباری به همراه سایر اجناس به فروش می‌رساندند نیز برخورد جدی صورت گرفت که در این رابطه ۵ واحد صنفی که کالا‌های خود را به همراه روغن خوراکی به فروش می‌رساندند، شناسایی و ضمن جریمه به مبلغ ۹ میلیون و ۵۶۵ هزار ریال، جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال شدند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت اندیمشک تصریح کرد: شهروندان اندیمشکی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا به صورت حضوری به این اداره اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.