باشگاه پرسپولیس: در مکتب ما بهانه جایی ندارد

باشگاه پرسپولیس پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از زحمات و غیرت سرخپوشان ایران و حمایت‌های هواداران متعصب پرسپولیس قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: ما به شما بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس افتخار می‌کنیم. شما بازیکنان، با غیرت و توانایی بالای خود و کادرفنی با درایت و تدبیرش، در گذشته، قابلیت و شایستگی خود را به اثبات رسانده‌اید. پرسپولیس در حالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید که کمتر کارشناسی، پیش‌بینی این حضور را می‌کرد. این امر میسر نبود مگر با دانایی کادرفنی، توانایی بازیکنان، حمایت هواداران و روحی که در کالبد پرسپولیس بزرگ جریان دارد که با تقویت آن، بار دیگر عزم خود را جزم خواهیم کرد تا برای فتح لیگ قهرمانان خیز دوباره‌ای برداریم.

در این شرایط سخت کرونایی باید از میزبانی شایسته کشور قطر که امکان برگزاری رقابت‌ها را فراهم کرد، تشکر کنیم و به باشگاه اولسان هیوندای کره‌جنوبی که رقیب شایسته و قابل احترامی بود، پیروزی را تبریک بگوییم.

ما، ملت ایران و فوتبال آسیا شاهد بودیم که شما چگونه با ایثار خود از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده و یک بار دیگر خود را به بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی آسیا رساندید. این نه یک پایان بلکه یک شروع دوباره به همراه تجربه‌های بیشتر است. در مقام باشگاه از هواداران عذرخواهی می‌کنیم که با وجود تمام تلاشی که صورت گرفت، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم، اما مقام قهرمانی غرب آسیا و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان که جایگاه کوچکی در قاره پهناور آسیا نیست را در شب میلاد حضرت زینب (س) تقدیم شهدای مدافع سلامت و پرستاران عزیز می‌کنیم.

بی‌تردید جدایی و در اختیار نداشتن چند بازیکن محروم و لغو بازی‌های لیگ و دور شدن از شرایط مسابقه تاثیر زیادی روی کارمان داشت، اما در مکتب پرسپولیس بهانه‌جویی جایی ندارد و ما در کمال ادب، از هوادران خود عذرخواهی می‌کنیم و برای ساختن آینده بهتر تلاش خواهیم کرد. پرسپولیس به هواداران بی‌نظیر خود می‌نازد.

پرسپولیس در چهار فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا ۲ بار به فینال آسیا رفته و یک بار به نیمه‌نهایی رسیده است. در آستانه قهرمانی، از دستیابی به آن بازماندیم، اما کدام یک از قهرمانان آسیا چنین تداومی داشته‌اند؟ این روند ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس توانست در سخت‌ترین روز‌ها و شرایط با موفقیت‌های خود امید را به اهالی فوتبال هدیه دهد. ما در سایه حمایت هواداران با قدرت بیشتر باز می‌گردیم و برای دوره بعدی رقابت‌ها لحظه‌شماری می‌کنیم. ما قهرمان خواهیم شد، در تلاش بعدی، این جام را به خانه خواهیم آورد و به کلکسیون افتخارات فوتبال ایران، اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
آخه از چی میخوای بهانه بگیری؟؟؟
از وزیر میخوای شکایت کنی یا از برنامه فشرده فدراسیون؟؟؟
از امکانات کم میخوای بگی یا از کمبود بودجه؟؟؟
والا کار سخت رو شما کردید که با این همه حمایت بی سابقه قهرمان نشدید. خداییش از عهده هر کسی برنمیاد
خخخخخخخخخخخ
واقعا خسته نباشید تا بابامسعودی دیگر بدرود
برید تو غار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
به کجا رسیده ایم که من بعنوان یک ایرانی از باخت تیم کشورم خیلی خیلی خوشحال شدم .. آقایان سلطانی فر، تاج ، محمدمهدی نبی ، بهاروند ، علی نژاد ، سهیل مهدی با ورزش و فوتبال کشور چکار کرده اید ؟؟؟؟؟ میخواهم ، به آنها بگویم که نیمی از ایران بعلت بی عدالتی ها ، تبعیض ها ، کم لطفی ها به تیم باسابقه و با اصالت استقلال را فراموش نمی کنند ، آنها از سیاست > استفاده و بین طرفداران دو تیم تفرقه انداختند،، وای برشما !!!
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۴:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
ایرانی نیستی چون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
فقط بشار چرا رفتی . بشینید فکر کنید چرا بازیکنای خوب رفتند مدیران عزیز البته باخت پرسپولیس بچگانه بود قشنگ بعد دومین پنالتی خودشونو باختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
دیگه بازی تموم شد،از مدیر عامل پرسپولیس خواهش میکنم این جایزه نقدی را درست خرج کنند و اول از همه بدهی های باشگاه به بازیکنان قبل و حال را بپردازید...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
م اسماعیلی
۰۰:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
جوک نگو نصف شبی باختیم صلاح نیست بخندیم خدایی بهانه و باج گیری هستید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۴۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بیایید این پولها رو در ساخت کارخانه های صنعتی سرمایه گذاری کنیم توی نخبه ها هزینه کنیم وبه کشاورزان ودامداران روستایی که حتی بیمه ندارن سرمایه گذاری کنیم به خدا مملکت بهشت میشه
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۲:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
جهاد سازندگی نیست که این همه بازیکن از دست داده
آخرین اخبار