حمایت ۲۴۰ پرستار از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون ۲۴۰ پرستار از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه صبر و ایثار پرستاران با یتیم‌ نوازی و مهرورزی آنان در هم آمیخته است و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته اند، گفت: هم‌اکنون ۲۴۰ پرستار از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم  تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

او با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، افزود: روحیه ایثار و از خود گذشتگی کادر درمانی به ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع‌دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی‌شود و عواطف سرشار از مهر و محبت آنان ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

شجاعان با بیان اینکه قشر‌های مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، تصریح کرد: چهار هزار و ۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان از حمایت ۲۶ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

او ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در استان، خوشبختانه شاهد رشد کمک‌های مردمی به نیازمندان به ویژه ایتام و کودکان نیازمند بوده ایم، این امر نشان‌دهنده حس نوع‌دوستی و احساس مسئولیت مردم متدین استان یزد در انجام امور خیر و کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند است.

شجاعان گفت: حامیان نیکوکار استان یزد با کمک ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد افزایش ۸۸ درصدی کمک‌ها در هشت‌ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین رقم زدند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.