افزایش ۳۶ درصدی حجم ورودی آب به سد‌های استان تهران در یک‌ ماه

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران، از افزایش ۳۶ درصدی حجم ورودی سد‌های استان تهران از ابتدای آذرماه تاکنون خبر داد.

ورودی ۵ سد استان تهران به ۱۷۸.۶۱ میلیون مترمکعب رسید/ افزایش ۳۶ درصدی حجم ورودی آب به سد‌های استان در یک‌ماهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدعلی قربانیان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران در خصوص آخرین وضعیت مخازن سد‌های استان تهران تا ۲۹ آذرماه اظهار کرد: مجموع حجم مخازن ۵ سد این استان به ۶۱۵ میلیون مترمکعب رسیده که این رقم در سال گذشته ۶۸۶ میلیون مترمکعب بوده است. حجم مخزن نرمال انتهای آذرماه نیز ۶۷۵ میلیون مترمکعب است که نسبت به سال گذشته ۷۱ میلیون مترمکعب کاهش را نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: حجم ورودی سد‌های استان تهران از ابتدای آذرماه تا ۲۹ آذرماه ۶۶.۵۷ میلیون مترمکعب است که این رقم در سال گذشته ۴۸.۹۲ میلیون مترمکعب آب بود و افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

ورودی ۵ سد استان تهران به ۱۷۸.۶۱ میلیون مترمکعب رسید

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به ورودی سد‌های این استان از ابتدای سال آبی امسال تاکنون، اظهار کرد: ورودی سد‌های پنج‌گانه استان تهران ۱۷۸.۶۱ میلیون مترمکعب است که سال گذشته ۱۹۵.۰۷ میلیون مترمکعب بود و نسبت به ورودی‌های سال آبی گذشته، کاهش ۸ درصدی دارد.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول  با اشاره به ورودی سد‌های این استان به تفکیک از ابتدای سال آبی امسال تا ۲۹ آذرماه ادامه داد: در این مدت، ورودی آب سد امیرکبیر ۴۴.۶۱ میلیون مترمکعب، سد لتیان ۳۹ میلیون مترمکعب، سد لار ۳۱ میلیون مترمکعب، سد طالقان ۳۴.۰۴ میلیون مترمکعب و سد ماملو  ۲۹.۶۵ میلیون مترمکعب  بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، سد مخزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار