حضور ۶۰ درصدی کارکنان فولاد خراسان در فعالیت‌های ورزشی

به منظور تقویت روحیه نشاط در بین کارکنان، بالغ بر ۶۰ درصد از شاغلین در مجتمع فولاد خراسان در فعالیت‌های ورزشی مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رودی مسئول امور ورزش مجتمع فولاد خراسان گفت: به منظور تقویت روحیه نشاط بین کارکنان مجتمع فولاد خراسان، زمینه حضور آنها در فعالیت‌های ورزشی تیمی و انفرادی فراهم شده است و بالغ بر ۶۰ درصد در این فعالیت‌های ورزشی مشارکت دارند.
 
او افزود: رشته فوتسال یکی از رشته‌های ورزشی است که با استقبال خوبی مواجه شده و در حال حاضر ۱۲ تیم فوتسال در قالب لیگ داخلی با هم به رقابت می‌پردازند و به طور مرتب در طول سال برگزار می‌شود؛ همچنین در رشته والیبال ۱۸ تیم در مسابقات داخلی دو نوبت در سال با هم به رقابت می‌پردازند.
 
مسئول امور ورزش مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: امسال با ثبت باشگاه فولاد خراسان برای نخستین بار تیم والیبال در سطح مسابقات دسته یک کشوری حضور پیدا کرده که تیم والیبال فولاد نیشابور به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور دارد و این تیم در دور اول مرحله مقدماتی نتیجه بسیار خوبی گرفت و با ۳ پیروزی و یک شکست با کسب ۱۰ امتیاز، در گروه الف این رقابت‌ها پس از تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران بر سکوی سوم ایستاد.
 
رودی بیان کرد: در برخی از رشته‌های ورزشی از جمله شنا، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و بدمینتون، علاوه بر کارکنان مجتمع، همسر و فرزندان کارکنان نیز در این رشته‌ها فعالیت دارند، همچنین برنامه‌های گروه کوهنوردی و دوچرخه سواری هر هفته با استقبال خوب کارکنان در کوهستان‌های اطراف شهرستان برگزار می‌شود.
 
او تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از فعالیت‌های ورزشی تعطیل هستند.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.