برگزاری جشن مجازی یلدا در خوسف

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف از برگزاری جشن مجازی یلدا در این شهرستان خبرداد.

برگزاری جشن مجازی یلدا در خوسفناصری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کمک به ماندگاری مردم در خانه، جشن یلدا در شهرستان مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: همه ساله به منظور تداوم بخشیدن به پاسداشت شب یلدا، برنامه‌های جشن شب چله در مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق روستایی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا، امکان برپایی چنین مراسمی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


ناصری بیان کرد: حافظ‌خوانی، ابن حسام خوانی، اجرای موسیقی سنتی، خوشنویسی، کف‌زنی و مسابقه یلدا و همچنین برنامه‌های متنوع دیگر با هنرنمایی هنرمندان خوسفی از جمله برنامه‌های شب یلدا در این شهرستان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف گفت: مراسم جشن یلدایی مجازی شهرستان به صورت زنده از ساعت ۲۰ در کانال‌ها و پیج‌های شهرستان پخش می‌شود.

او اظهار کرد: شب یلدا یکی از رسوم تاریخی با ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی است که لازم است به منظور پاسداشت آن که موجب استحکام هر چه بیشتر خانواده می‌شود، اقدامات مؤثری را انجام داد که امسال با توجه به شیوع کرونا این اقدامات تغییر کرده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار