به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س)؛

به کادر درمان خدمات ثبتی خارج از نوبت ارائه می‌شود

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان گفت: تا پایان هفته جاری به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) کلیه خدمات ثبتی برای کادر درمان خارج از نوبت انجام می‌شود.

پیر هادی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اعلام کرد: به میمنت این میلاد خجسته و به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا تا پایان هفته جاری کلیه خدمات ثبتی برای کادر درمان به صورت خارج از نوبت انجام می‌شود.

او افزود: ثبت اسناد و املاک استان همدان با توجه به اطلاعات موجود در بانک جامع املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور در ۸ ماهه ۱۳۹۹ زمان تبدیل سند تک برگ به تک برگ با ۱۸.۴ درصد کاهش دارای بیشترین کاهش متوسط زمان نسبت به مدت مشابه سال قبل را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: این در حالی است که طی ۸ ماهه سال ۹۹، ۴۹ هزار و ۹۷۶  فقره سند صادر  شده است و در شاخص تعداد تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ با ۸۶.۲ درصد رشد دومین رتبه در سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.

پیرهادی بیان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همدان در تعداد اسناد موقوفه صادره در ۸ ماهه سال ۹۸، به مدت مشابه در سال جاری هشتمین رتبه در کل کشور را به خود داد و شاهد ۱۱۹.۶ درصد رشد در این بخش بوده است.

عضو قضایی استان ابراز داشت:این اداره کل در بین ۳۱ استان با بیشترین درصد رشد در بازرسی دفاتر اسناد رسمی و دفاتر طلاق رتبه نخست کل کشور را به خود اختصاص داده واین بازرسی ها  نسبت به سال گذشته در مدت هشت ماهه به ترتیب ۱۵۴.۲ درصد و ۲۴۵.۵ درصد رشد داشته است.

این مسئول گفت: موفقیت در این حوزه‌های مختلف این اداره در حالی است که شرایط کرونایی بر ادارات حاکم بوده و علی رغم این موضوع به این پیشرفت‌های چشم گیر دست یافته ایم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.