پرستاران حافظان امنیت در مبارزه با بیماری‌ها

فرماندار اسدآباد گفت:پرستاران به عنوان حافظان امنیت نقش مهمی در مبارزه با بیماری‌ها بویژه بیماری کرونا دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان سعید کتابی,فرماندار اسدآباد در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه دیارسیدجمال اظهار داشت: تقدیر و تشکر‌های ما از کادر درمان از صمیم قلب است و روزهای کرونایی باعث شده است بخشی از زحمات کادردرمان منعکس شود.

او افزود: از زمان شروع شیوع ویروس کرونا نفش پرستاران به عنوان حافظان امنیت سلامت برای مردم  در مبارزه با بیماری‌ها روشن تر شده است و دانشکده علوم پزشکی یک ظرفیت خوب در حوزه آموزش ، بهداشت و درمان برای دیارسیدجمال است.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: پزشکان و پرستاران در درمان بیماران مکمل یکدیگر هستند زیرا باعث می شوند افراد جامعه از نعمت سلامت برخوردار شوند.

کتابی همچنین همکاری مردم و شهروندان با کادر درمان را برای مهار ویروس کرونا ضروری عنوان کرد و افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی ،فاصله گذاری های اجتماعی ، پرهیز از حضور در تجمعات و برگزار نکردن دورهمی ها از مواردی است که به مردم برای حفظ سلامت خود و کمک به کادر درمان در این شرایط دشوار توصیه می شود . 

او بیان کرد: خوشبختانه و با تلاش‌های مدیریت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بخش زیادی از معوقات کادر درمان شهر پرداخت شده است.

فرماندار اسدآباد  همچنین گفت: در ارزشیابی‌های انجام شده مراکز درمانی شهرستان  نمره خوبی دریافت کرده اند، اما باید تلاش کنیم به آرمان‌های ایده آل نزدیک و نزدیکتر شویم.

در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از پرستاران نمونه شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار