مدیر کل کمیته امداد قم از اهدای ۳۷۱ سری جهیزیه به ارزش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، میرشکار،مدیر کل کمیته امداد استان قم در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) ۳۷۱ سری کالای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در قم اهدا شد.

او  ارزش هر سری جهیزیه اهدایی را ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای تهیه این اقلام که شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون و اقلام ضروری است ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت خیران و ۳۰۰ میلیون هم از محل کمک‌های دولتی تامین شده است.

میرشکار به تشریح خدمات این نهاد به نوعروسان نیازمند پرداخت و گفت: امسال ۹۶۶ فقره جهیزیه به ارزش ۷۶ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قم با اشاره به اهدای کمک هزینه ازدواج به فرزندان ذکور مددجو افزود: امسال ۱۶۱ فقره کمک هزینه با ارزش ۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به این افراد اهدا شده است.

آیت الله سعیدی ،تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم در این مراسم از مشارکت مردم و خیّران در این طرح خداپسندانه گفت: اهدای کمک‌ها در قالب نوع دوستانه علاوه بر حفظ کرامت و عزتمندی نشان از زنده بودن حس خیر خواهی و نوع دوستی مردم استان قم و پیروی از سیره ائمه معصومین علیه السلام است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار