کرونا، دومین مراسم جایزه حجازی را آنلاین کرد

دومین مراسم جایزه ناصر حجازی امروز عصر به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

حجت نظری، بنیانگذار جایزه حجازی در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مراسم جایزه حجازی، با نام یک اسطوره ورزشی گره خورده است، اما لزوما یک جایزه ورزشی صرف نیست، بلکه برای پاسداشت اخلاق و انسانیت در جامعه بوده و به افرادی تعلق می‌گیرد که همچون مرحوم حجازی دارای روحیه مردم‌داری و دفاع از حق و اخلاق باشند.

او گفت: سال گذشته از خانواده مرحوم ناصر حجازی تقدیر و عادل فردوسی پور به عنوان برگزیده انتخاب شد. جوایز بخش‌های خبر، عکس، هنر و ورزش نیز به ترتیب به خانواده مرحوم مهدی شادمانی، جعفر تبریزی، میررفیعی و وریا غفوری اهدا شد.


بیشتر بخوانید


نظری ادامه داد: امسال دومین مراسم همزمان با بزرگداشت ۲ پیشکسوت دیگر یعنی زنده یاد منصور پورحیدری و جعفرکاشانی برگزار خواهد شد. خانواده ناصر حجازی، تعدادی پیشکسوتان و ... در این مراسم حضور دارند اما متاسفانه به دلیل شرایط کرونا امکان حضور مهمانان دیگر و مردم عزیز در این مراسم میسر نشد. این مراسم امشب (دوشنبه اول دی ماه) ساعت ۲۰ به شکل آنلاین برگزار خواهد شد.

نظری ابراز امیدواری کرد که با پایان اپیدمی کرونا مراحل آتی جایزه حجازی مانند مرحله اول با حضور صد‌ها نفر از مردم و پیشکسوتان، ورزشکاران و هنرمندان برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار