پرستاران پیام آوران محبت و تیمارگران بیماران در روز‌های کرونایی

معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: پرستاران پیام آوران محبت و تیمارگران بیماران به ویژه در روز‌های کرونایی هستند که مقابله آن‌ها با این بیماری منحوس ستودنی است.

ابراهیم آریا زنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر در حاشیه مراسم تجلیل از پرستاران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نقش اساسی و حیاتی پرستاران، این فرشتگان سپید جامعه، پیام آوران آرامش و محبت و تیمارگران دلسوز بیماران را در مقابله و مدیریت ویروس کرونا ستودنی است.

او افزود: اگر سعه صدر و تلاش‌های شبانه روزی و همت والا و زینب گونه پرستاران ایران اسلامی در مبارزه با بیماری کرونا ویروس و پرستاری از بیماران مبتلا و مراقبت‌های پزشکی نبود امروز با فاجعه بسیار دردناکی مواجه بودیم، چراکه در این شرایط حساس که از یک طرف تحریم‌های ظالمانه آمریکا و فشار‌های اضمحلال داخلی و صهیونیستی در منطقه و از طرف دیگر بسیج امکانات جهت کنترل این ویروس، می‌طلبد با رعایت اصول بهداشتی، نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشیم.

آریازنگنه با اشاره یه تقدیر از کادر درمان و پرستاری نمونه که در روز‌های کرونایی دست از خدمت به بیماران نکشیدند، اظهار داشت: اجرایی کردن طرح شهید سردار سلیمانی و الزام ادارات، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و صنایع پتروشیمی به تامین تجهیزات، نیاز‌های ستاد کرونا و شبکه بهداشت و درمان در این مراسم تصویب شد.

معاون فرماندار بندر ماهشهر با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی با کادر درمان و ستاد مبارزه با کرونا بیان داشت: همه مکلف و موظف هستند بدون فوت وقت و خارج از بروکراسی اداری امکانات خود را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار دهند و با مدیرانی که از همکاری خودداری کنند، به شدت برخورد خواهد شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.