تجلیل از پرستاران و کادر نمونه دانشگاه علوم پزشکی اهواز

آیین تجلیل از پرستاران و کادر نمونه درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آیین تجلیل از پرستاران و کادر نمونه درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حوزه‌های علمیه و در کلاس‌های درس حوزه به شدت اهتمام ما بر سر رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

او بیان داشت: مطالبات پرستاران و کادر درمان پیگیری و پرداخت شود و کارانه‌ی آنان پرداخت شود چراکه این کار بزرگ پرستاران در قبال این چنین پیگیری‌ها و پرداخت‌ها ناچیز است.

حجت الاسلام جزایری افزود: تعداد پرستارانی که زیر بار کرونا نرفتند و از خدمت سرباز زدند به انگشتان یک دست نمی‌رسد، اما در قبال آن هزاران پرستار خوزستانی از روز اول شیوع ویروس کرونا داوطلبانه پای کار آمدند و تا پای جان مایه گذاشتند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: در روز‌های اولیه مبارزه با ویروس مصرف ماسک روزانه بیمارستان‌ها به صورت روزانه از خارج از خوزستان وارد استان می‌شد، اما‌ای نروز‌ها شاهد تولید روزانه یک میلیون ماسک در خوزستان هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.