عضو شورای شهر مشهد:

شهرداری برای تاخیر حفاری خط چهارم قطار شهری مشهد پاسخگو باشد

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حفاری خط چهارم متروی مشهد طبق قرارداد با پیمانکار باید آذر ماه امسال آغاز می‌شد در حالی که تا پایان شورای پنجم به صورت عملیاتی آغاز نخواهد شد لذا شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مجتبی بهاروند عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد امروز در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هزینه ساخت هر کیلومتر خط قطارشهری از ۲۰۰ میلیارد تومان در آغاز فعالیت شورا به هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
او به بهره‌برداری از ۲۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی طی هفته گذشته در این کلانشهر اشاره کرد و افزود: هم اکنون۲۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در شهر مشهد وجود دارد که این میزان تا پایان امسال به ۲۲۰ کیلومتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید


عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد به طرح تحقیق و تفحص از حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری مشهد اشاره کرد و ادامه داد: این طرح از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر مطرح شده و جلسه‌ای نیز در این خصوص برگزار شده است، اما شهردار در این جلسه حضور نیافت.

بهاروند بیان کرد: این طرح باید در کمیسیون فرهنگی شورا یا کمیسیون مشترک حقوقی و فرهنگی بررسی می‌شد، اما با تصمیم هیات رییسه شورا این طرح فقط در کمیسیون حقوقی بررسی شد.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.