۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (یکم دی ماه)

حضور شیائومی با پنج گوشی هوشمند در فهرست گوشی‌های برتر هفته نیمی از جدول را از آن این شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته تغییرات بسیار زیادی داشت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سقوط گوشی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ از صدر جدول برترین‌ها به گوشی‌های آخر فهرست اشاره کرد. در صدر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته شاهد حضور گوشی Redmi Note 9 Pro 5G هستیم که در گذشته و با انتشار شایعاتی درباره گوشی Galaxy S21 شاهد قرارگیری آن در رتبه سوم بودیم. دومین رتبه گوشی‌های پرطرفدار نیز به گوشی دیگری از شرکت شیائومی یعنی گوشی Poco M3 تعلق گرفته است که در هفته گذشته این گوشی در رتبه چهارم قرار داشت.

رتبه سوم گوشی‌های برتر به پرچمدار شرکت اپل یعنی گوشی iPhone 12 تعلق گرفته است که در هفته گذشته به دلیل انتشار شایعات مختلف به رتبه هفتم سقوط کرده بود و حال توانسته است جایگاه اصلی خود را به دست آورد. رتبه چهارم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌ها به گوشی Galaxy A51 تعلق گرفته است که مدت زیادی از عرضه آن در بازار می‌گذرد اما همچنان این گوشی در فهرست برترین‌ها حضور دارد و جایگاه چهارم جدول به این گوشی تعلق دارد.

گوشی پنجم فهرست‌ برترین گوشی‌های هوشمند به گوشی Redmi Note 9 Pro اختصاص یافته است که این گوشی در گذشته در رتبه هشتم قرار داشت. رتبه ششم پرطرفدارترین گوشی‌ها به گوشی Galaxy A72 تعلق دارد که حضور آن در این فهرست صرفا به دلیل انتشار شایعات درباره این گوشی است.

هفتمین جایگاه گوشی‌های پرطرفدار هوشمند به گوشی Xiaomi Poco X3 NFC تعلق گرفته که به تازگی وارد این فهرست شده است. هشتمین جایگاه نیز به گوشی پرطرفدار Xiaomi Mi 10T Pro 5G اختصاص یافته است که در گذشته در رتبه دهم قرار داشت. گوشی Samsung Galaxy S21+ 5G نیز از رتبه اول به رتبه نهم سقوط کرده است و در جایگاه دهم نیز گوشی Samsung Galaxy A21s قرار گرفته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار

۱۰ گوشی پرطرفدار


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار