آذری‌ جهرمی در پیامی منتشر کرد:

گسترش اقتصاد دیجیتال مستلزم تمرکز و توجه بیشتر به پست بانک است

وزیر ارتباطات به مناسبت بیست و پنجمین سال فعالیت پست بانک ایران، پیامی را منتشر کرده و به ضرورت پیشرو بودن پست بانک در استفاده از ابزارهای الکترونیکی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مناسب بیست و پنجمین سال فعالیت پست بانک ایران پیامی صادر کرده و خواستار توجه و تمرکز هرچه بیشتر به پست بانک ایران به عنوان گسترده ترین بانک پیشرو کشور در استفاده از ابزارهای الکترونیکی شد. 

متن کامل این پیام به این شرح است:

آغاز ۲۵مین سال فعالیت پست بانک ایران را به تمامی کارکنان، کارگزاران، پیشکسوتان و ذینفعان این مجموعه تبریک عرض می نمایم. قطعاً نظام مالی، پولی و بانکی به عنوان یکی از ارکان اثرگذار بر روند توسعه کشور به صورت عام و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت خاص، می‌تواند بسترساز، تسهیل‌کننده و تسریع کننده تحقق تحول دیجیتال در کشور و حرکت به سمت ایران هوشمند باشد.

 پست‌بانک ایران طی سالیان اخیر به عنوان گسترده‌ترین بانک کشور، نقش مناسبی را در بسط عدالت اجتماعی ازطریق توسعه خدمات در دسترس بانکی در نقاط کم‌برخوردار روستایی و مناطق محروم ایفا نموده و امیدواریم که این روند خدمت رسانی با اهتمام ویژه تداوم یافته و از این شبکه، حداکثر بهره برداری جهت ارائه خدمات نوین در مناطق دورافتاده و تا حد ممکن به صورت غیرحضوری انجام پذیرد.

توجه و تمرکز هرچه بیشتر در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و پیشرو بودن در این زمینه حتی در کل شبکه بانکی کشور، امری مطلوب و مورد تأکید است. آنچه که در روند گسترش اقتصاد دیجیتال در کشور و حمایت از رشد کسب‌و‌کارهای این بخش جایز اهمیت است، لزوم تمرکز و توجه هرچه بیشتر به ایفای نقش بانک تخصصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ایجاد و بسط ابزارهای پولی و بانکی متناسب با اقتضائات و انتظارات این حوزه است.

قطعاً ایفای نقش پررنگ و مؤثر در نظام مالی حمایت کننده از فرآیند نوآوری در کشور، به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند جایگاه ویژه‌ای را برای پست بانک در بین فعالین این بخش رقم زده و برگ زرین دیگری بریا عملکرد این مجموعه در پی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار