فرماندار شهرستان چرام گفت: ۵۵ گروه در قالب طرح شهید سلیمانی در این شهرستان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در شورای سلامت این شهرستان گفت: با توجه به ادامه وضعیت بیماری کرونا از برگزاری هر گونه جلسه عمومی در شهرستان جلوگیری می‌شود.
 
فتاحی اصل افزود: گشت‌های مشترک نظارتی باید به صورت مستمر بازار و مکان‌های عمومی شهرستان را پایش کرده و به صورت روزانه گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه دهند.

او با بیان اینکه طرح شهید قاسم سلیمانی با مشارکت و همکاری ۵۵ گروه در شهرستان چرام در حال اجراست، گفت: اجرای دستورالعمل‌های این طرح باید با هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌های مجری پیگیری شود.
 
فتاحی اصل با بیان اینکه در روستا‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته افزود: باید سعی شود که طرح شهید سلیمانی در همه روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان نیز اجرا شود.

دستور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام با بیان اینکه تعداد ۴۰ نفر از دواطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در طرح شهید سلیمانی فعالیت دارند، گفت: روزانه دو گروه ۴ نفره این جمعیت در شهر‌های چرام و سرفاریاب در این طرح شرکت دارند.

دستور افزود: آموزش اصناف، ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان عمومی برای مقابله با بیماری کرونا یکی دیگر از اقداماتی است که توسط گروه‌های جمعیت هلال احمر در این طرح اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه بحث حمایت از خانواده‌های نیازمند بیماران کرونایی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح اجرا می‌شود، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی خانواده‌های نیازمند بیماران مبتلا به کرونا شناسایی و بسته‌های حمایتی و بهداشتی بین آن‌ها توزیع می‌شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.