امکان ثبت نام سجام با نوبت دهی آنلاین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با مجوز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، دفاتر پیشخوان استان برای احراز هویت سجام، آنلاین خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با اشاره به اهمیت اجرای صحیح فاصله گذاری اجتماعی در ایام کرونا، گفت: با اخذ مجوز از ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، دفاتر پیشخوان استان برای ثبت احراز هویت سجام در شیفت عصر از (ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰)  به شهروندان اینترنتی خدمات ارائه می‌دهند.

او با اشاره به نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر پیشخوان، گفت: با توجه به شرایط خاص مقابله با بیماری کرونا، نبود توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نبود مدیریت صف در دفاتر، از مصادیق تخلف بوده و اعمال مقررات خواهد شد.

پاکدل با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۵ آذر ماه امسال دفاتر ملزم به ارائه خدمات نوبت دهی اینترنتی شده اند، اظهار امیدواری کرد با رعایت کامل دستورالعمل ها از سوی دفاتر و استقبال مردم از خدمات سامانه نوبت دهی برخط دفاتر، شاهد استمرار خدمت رسانی دفاتر پیشخوان در کنار حفظ سلامت مردم باشیم.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به وضعیت عالی شاخص‌های دسترسی و مهارت استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی فناوری اطلاعات در استان، از شهروندانی که امکان انجام فرآیند ثبت نام سجام از طریق رایانه شخصی و گوشی هوشمند را دارند درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و سایرین، در حد امکان از مراجعه به دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان می توانند از طریق وبسایت nobat.epishkhan.ir و یا دریافت نسخه اندروید، از خدمات سامانه نوبت دهی برخط دفاتر استفاده نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار