کمیته امداد یاری رسان محصلان بافقی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق گفت: این نهاد در شرایط کرونا به همراه خیران، خدمات شایانی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابوالقاسم طلایی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق بابیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی این نهاد به مددجویان همراه با محتوای معرفتی، رفتاری مبتنی بر الگوی سبک زندگی دینی است، گفت: هم‌اکنون ۳۳۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۷۱ درصد آنان در مقطع ابتدایی و ۲۹ درصد در مقطع متوسطه مشغول تحصیل هستند.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد سعی دارد ارزش‌های معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، توکل و ایمان را در جامعه هدف تحت حمایت، برجسته کند، افزود: طی ۹ ماهه امسال ۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه تحصیلی و کالای ورزشی به دانش آموزان تحت حمایت شهرستان بافق اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن کلاس‌های آموزش حضوری برای دانش آموزان تحت حمایت، از این‌رو برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی این نهاد به صورت مجازی برگزار و اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ۱۶۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت نیز از برنامه‌های فضای مجازی سامانه نورالهدی آستان قدس رضوی استفاده می‌کنند.

طلایی افزود: در حال حاضر ۱۲ دانشجوی تحت حمایت نیز از خدمات این نهاد بهره می‌برند که طی این مدت ۱۰ میلیون تومان در قالب شهریه و کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان هزینه شده است.

او بیان کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به تغییر شیوه آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی، تعداد ۱۰۷ عدد تبلت و گوشی هوشمند با تعامل خیران و مراکز نیکوکاری و همچنین از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه تهیه و تحویل دانش آموزان تحت حمایت‌شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.