رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: اختلافات مالی ۳۲۰ میلیارد ریالی اعضای هیئت مدیره یک شرکت بزرگ تولیدی در میبد با صلح و سازش ختم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علیرضا حسین بیگی رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: اختلافات مالی ۳۲۰ میلیارد ریالی اعضای هیئت مدیره یک شرکت بزرگ تولیدی با سهامداران این شرکت، با تلاش شعبه ۴ شورای حل اختلاف میبد، با صلح و سازش و تراضی طرفین، حل و فصل شد.

او افزود: این پرونده که بیش از ۲۰ جلسه در مدت ۱۷ ماه در حوزه دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی بود، با ارجاع بازپرس این دادسرا به شورای حل اختلاف با صلح و سازش ختم شد.

بیگی ادامه داد: با تلاش مجموعه شورا، و با رایزنی‌های متعدد این کارخانه، با قیمتی بیش از ۸۰ میلیارد از قیمت ارزیابی به فروش رسید و از این برای کمک قابل توجهی به سهامداران شد.

این مقام قضایی از واگذاری ۶۰ درصدی سهامداران به خریداران جدید خبر داد و گفت: شکات پرونده نیز رضایت بی قید و شرط خود را در محل شورا اعلام و به انجام تعهدات خود در قبال سهامداران پرداختند.

او شورای حل اختلاف را یک ظرفیت بی بدیل در حل و فصل دعاوی ذکر کرد و بیان داشت: رسیدگی پرونده دعاوی حقوقی در دادگستری، مشمول پرداخت هزینه‌های زیاد و صرف وقت است، در حالی که با رضایت طرفین بر استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف، موضوع را با نهایت دقت و با هزینه‌های بسیار کم سامان می‌ دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار