حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان رونق می‌گیرد

معاون امور اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان با تشکیل نشست‌های متعدد و تصویب مصوباتی در این زمینه بزودی رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا محمدیان معاون امور اجرایی دفتر نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان   در نشست بررسی مشکلات حوزه علمیه سفیران زاهدان اظهارداشت: براساس تاکید نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان مبنی بر افزایش سطح کمی و کیفی و رونق بیش از پیش حوزه‌های علمیه، نشستی با حضور مدیران سابق و حال حوزه علمیه سفیران هدایت زاهدان تشکیل شد.

او ادامه داد: در این نشست با بررسی نقاط قوت و مشکلات حوزه علمیه سفیران زاهدان، برنامه‌ریزی لازم برای بهبود امور این حوزه علمیه صورت گرفت و مقرر شد تا براساس مصوبات شاهد رونق روز افزون این حوزه علمیه باشیم.

معاون امور اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: از زمان آغاز فعالیت آیت الله محامی به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان، برنامه‌های ویژه‌ای را برای رونق حوزه‌های علمیه در دستور کار خود قرار داده و این موضوع در تمامی سفرهایشان به قم و تهران به عنوان اولویت نخست مورد پیگیری قرار گرفته به طوری که حداقل به صورت ماهانه یک دیدار با مسوولان حوزه‌های علمیه کشور در خصوص بهبود وضعیت حوزه‌های علمیه استان دارد.

او تصریح  کرد: مسوولان حوزه‌های علمیه کشور نیز با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سیستان وبلوچستان بار‌ها به استان آمده‌اند و مصوبات خوبی را در این زمینه در سطح کشور داریم که در حال پیگیری برای تحقق آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار