رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

اهمیت جایگاه مسئله آموزش در سطح دانشگاه و رفع مشکلات و چالش‌ها

کریمیان گفت:مسئله آموزش در سطح دانشگاه و رفع مشکلات و چالش‌ها اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران آموزشی، روسای دانشکده‌ها، روسای بیمارستان‌ها و سایر اعضاء؛ جلسه شورای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های آموزشی در سطح دانشگاه گفت: جایگاه مسئله آموزش در سطح دانشگاه و رفع مشکلات و چالش‌های فرا روی اهمیت ویژه ای دارد.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزشی دانشگاه، به مطالبی با مضمون تاثیر وحدت و همگرایی و همدلی در سیستم و تلاش برای اعتلای نام دانشگاه اشاره کرد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حوزه آموزشی و شورای آموزشی دانشگاه برای حاضران ارائه شد و در ادامه نیز دستورکار جلسه قرائت گردید و حاضران ضمن تشریح دیدگاه‌های خود در رابطه با دستورکار جلسه، تصمیمات لازم را در رابطه با آنان اتخاذ نمودند.

گفتنی است که در ادامه این جلسه معاونین، مدیران حوزه‌های مختلف، روسای دانشکده‌ها و روسای بیمارستان‌ها و دیگر حاضر اعضای شورای آموزشی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه پرداختند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.